Söta små brödkorgarna med ängel hänge till jul



Söta små brödkorgar med ängel hänge till jul



Dom här söta brödkorgarna har jag sytt i vit och rödvitprickigt bomullstyg.
Mellan lägg platt vadd.
Jag har dekorerat dom med vit virkad bomullsspets och gjort ängel hängen.
Dom har jag gjort av vitt bomullstyg som jag gjort decoupage på av en ängel servett.
Storlek: ca 52 cm runt om och 12 cm höga.

Priser
Grytlapp 69 kr styck + frakt 22 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM 
(personligt meddelande) till mig) 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg