Söta Tilda tomtar med varsin lussebulle i famnen


Söta  Tomtarna  är 67 cm långa från topp till tå :D

Sydda i olika bomulls tyger, krossad sammet och lite flease tyg.

Runt halsen har dom en varsin  skön grå  halsduk i krossad sammet.

Söta prickiga strumpor och vita flease stövlar.

Dom  har varsin  lussebulle i famnen som jag sytt av krossat sammet

och ett sött lit hjärta med texten,  mys.

Skägget har jag gjort av flease tyg.

Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning.

                                                                            


Pris styck: kostar
Ängel 52 cm  500 kr + frakt 63 kr spårbart med posten

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka pm. (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_











Kommentarer

Populära inlägg