Tilda Konstnärs ängel med målarkläder


Tilda konstnärs ängel


Denna ängel älskar att måla,
det syns på hennes kläder 😊
Jag sydde hennes byxor i lila bomulls tyg, 
sedan stänkte jag ner dom med olika färger med målarfärg, 
gjorde likadant med hennes lilla tork trasa som hänger ut från ena fickan och även hennes hår sjal. 
Målarpaljetten har jag klippt ut i hårt papper som jag också har stänkt ned med färg, även penselskaftet i hennes hand är fullt med färg, förutom borsten.
Hennes skjorta lät jag va fri från färg :D
På fötterna har hon gosiga  sockor.
Hon är ca 70 cm lång.

Pris styck: kostar
Ängel 70 cm  500 kr + frakt 63 kr spårbart med posten

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka pm. (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_





Kommentarer

Populära inlägg