Änglar i rosa sammets kappor med varsin stor vit ros i händerna


Änglar i rosa sammets kappor

Änglarna är klädda i ljus rosa och en i  puder rosa sammets kappa med vit volang som sticker ut vid  ärmarna,
fyra vita pärlor som knappar på kappan.
Deras hår är långt med sidbena.
En vit halsduk runt halsen i samma tyg som klänningen,
Under kappan har dom vita mamelucker som  har vit spets ner till på ben sluten. 
Vit volang klänning.
Dom har knäveck, så dom kan sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband,
 för upp hängning.
Dom är ca 80 cm långa.

Den här modellen kostar 600 kr + frakt 66 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

Populära inlägg