Söta morgonrocks änglar

Söta morgonrocks änglar 

Dom är ca 47 cm långa från topp till tå :D 
Dom är klädda i  söta vita badrockar i  flease tyg.
Badrockarna är dekorerade med söta Tilda band  på ärm sluten och som skärp till morgonrocken.
Under rockarna har dom ett par vita pyjamas byxor i bomulls tyg med spetskant.
På fötterna har dom  små söta vita flease tofflor som är dekorerade med söt liten rosa ros.
I famnen har dom en liten frottéhandduk och en vit ros.
Håret har jag flätat i en lång fläta och dekorerat med en rosett i vitt sidenband.
 Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband,
 för upp hängning.
Vingarna har jag sytt broderi på med rosa tråd och sytt dit några rosa pärlor.
Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 

Om man vill beställa  en som henne så går det bra :D

Den här modellen kostar 350 kr + frakt 66 kr
Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött








Kommentarer

Populära inlägg