Pölkudde Fodral med målad ängel *Shabby chic*

Pölkudde Fodral
  *Shabby chic* 


Den kallas även för cylinder kuddfodral.
Den är sydd i vitt bomulls tyg och mönstrat Tilda tyg.
Jag har dekorerat kuddfodralet med en målad ängel. 
Har även dekorerat med vit virkad bomulls spets och Tilda mönstrad bomulls band.
 Kuddfodralet är ca 58 cm runt om 
och ca 55 cm lång utan kudde i.
 Med kudde i så är den ca 45 cm. 
Jag har sytt  kanaler i båda ändorna med vitt sidenband,
 för att dra i hopp kuddfodralet.
 Jag har rullat i hopp en 60 x 50 cm kudde i fodralet som är lätt stoppad.
Tvättas i 40 grader.

Pris: fodral 150 kr + frakt 51 kr
spårbart med posten.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Kommentarer

Populära inlägg