Tilda godnatt änglar med varsin söt kudde med text änglavakt

Tilda godnatt änglar 

Dessa sötnosar ser ut att ha det mysigt.
Dom är ca 35 cm långa.
Lite olika frisyrer och hårfärger har dom, 
finns bilder på var och en längre ner på sidan.
Dom har  varsin liten kudde under armen,
 med söt text Änglavakt, dekorerad med lite spets.
Deras kläder är sydda i vitt bomullstyg och Tilda tyger. 
Natt skjorta, natt luva och  mamelucker.
Dekorerade med vit virkad bomulls spets.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt siden band
för upp hängning.


Dom här modellerna kostar 350 kr styck + frakt 66 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött










Kommentarer

Populära inlägg