Förvarings påse i marin stil med decoupage teknik


Söt bild på påsen med glass ätande tjej på stranden


Förvaringspåsen har jag sytt i bege bomullstyg, fodrad med tunt vitt bomullstyg.
Dekorerat med vit virkad bomulls spets.
Söta  bilden  är en servett i marin stil som jag satt dit med decoupage teknik med decoupage lim till textil.
Det är drag sko på påsen så man kan stänga den, vitt sidenband.
Påsen är 27 cm bred platt mått, 35 cm hög.

Den här modellen  kostar :
129 kr + frakt 24 kr
   
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött




 

Kommentarer

Populära inlägg