Tilda Ängel i vitt med med ett hjärta i famnen Shabby chic


Tilda ängel i vitt med ett hjärta i famnen 
*Shabby chic*

Den här ängeln har långt ljust krusigt hår, 
det är första gången jag syr det som hår till en ängel.
Hon  är klädd i vit bomullsklänning,
dekorerad med vit virkad spets.
Har satt dit en fin ros bild från sagenservett,
 med decoupage teknik fram till på klänningen.  
Mameluckerna är i  vitt bomullstyg dekorerad med vit spets.  
Små söta vita spets skor har hon på sig,
 som jag dekorerade med siden rosetter.
Runt halsen har hon ett vitt pärlhalsband.
I famnen har hon ett hjärta i brodyr tyg med pärlor som jag satt dit.
Hon  har knäveck, så att hon kan  sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Hon är ca 80 cm långa

Den här modellen kostar 600 + frakt 66 kr
Skicka lätt spårbart med posten

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också








Kommentarer

Populära inlägg