Sytt tygväskor som man kan hänga på axeln





Söta tygväskor


Söta tygväskor som jag sytt i olika bomullstyger.
Dom är fodrade med vitt bomullstyg.
stängs till med ett magnetlås.
Väskorna är ca 30 cm breda, ca 23 cm höga, 
axelbandet är ca 53 cm långt.
Rosa väskan är sydd i vanligt  bomullstyg, den har jag dekorerat med flera rader vitt virkad bomulls spets.
Väskan med rosor är sydd i tunt bomullstyg.
Väskan med ängel är sydd i grövre bomullstyg.

En väska kostar 150 kr + frakt 51 kr
Skicka lätt spårbart med posten
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig
kickis sytt nytt och nött
kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



Kommentarer

Populära inlägg