Sytt prickiga regn täcken av vaxdukar till hundar

Här visar Busan upp sitt regn täcke
Sytt prickiga regn täcken av vaxdukar till hundar.
Ljusgröna med vita prickar och ljuslila med vita prickar.
Dom är fodrade med fleesetyg.
jag har sytt vitt kantband runt täckena med söta hjärtan.
Bandet på ryggen är sadelgjord, som jag har sytt fast kardborrband på.
Vid halsen är det också kardborrband, ena delen har jag sytt fast helt på täcket den andra är fastsydd i ena änden den är längre än den fastsydda.
Har 2 storlekar.
Stora är  43 cm lång (Rygg längd) och 40 cm bred.
Bröst mått 48 - 55 cm.
Lilla är 31 cm lång (Rygg längd) och 30 cm bred.
Bröst mått 40 - 45  cm.

Den här modellen kostar : 98 kr + frakt 48 kr 
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där

Söta Busan visar sitt regn täcke av vaxduk

Kommentarer

Populära inlägg