Sytt vantar i tjockt leopardmönstrat fleecetyg



Sytt tumvantar i tjock leopardmönstrat fleecetyg.

Har fodrat dom med ljusrosa tunnare fleecetyg.

Dekorerat dom med vit virkad bomulls spets och en liten spets blomma med en vit pärla i mitten. 

Storlek: ca 24 cm långa, bred 10 cm (Platt mått).

Tummen är ca 6 cm lång.

Tvättas i 40 grader.





Ett par vantar  kostar  129 kr + frakt 24 kr 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg