Tilda tomte med en julgran i famnen



Här är min senaste Tilda tomte.
 Jag sydde dit applikationerna med symaskinen.
Tomten är ca 76 cm lång från topp till tå.
Kunde inte låta bli att sy ett par änglavingar åt honom :)
Kläderna är sydda i vitt bomullstyg, 
jackan är fodrad med vit flease tyg.
Applikationerna är i Tilda mönstrade bomullstyger.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.

Pris styck: kostar
 Stor 80 cm  800 kr + frakt 66 kr
Skicka lätt spårbart med posten
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka pm. (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Tilda tomte med applikationer

Kommentarer

Populära inlägg