Jag har sytt upp lite textilier till köket i bolstertyg, (Indiskt bomull).


Kökstextilier fint till köket 
Jag har sytt upp lite textilier till köket i bolstertyg, (Indiskt bomull).
Blir en lantlig känsla med det här tyget som fanns förr. 
Eftersom jag gillar att dekorera med spets och rosetter, 
så då blev de det med 😊
Förvaringspåsen  har vitt bomullstyg till foder, 
 i mellan har jag vitt fleece tyg.
Storlek: Den är 21 cm tvärs över 
(Runt om 70 cm) Höjd med nervikt kant13 cm.
Grytlappen har två lager värme isolerat material i.
Storlek:23 x 23 cm.
Spishanddukens överdel är fodrad med grövre vitt bomullstyg och vitt fleece tyg.
Handduken är i grövre bomullstyg.
Storlek: Handduk 45 cm lång, 50 cm bred,
överdelen är 25 cm bred och 19 cm hög.
Karott underlägget har jag virkat en rundel och sen lagt fleece tyg i och sen lagt på bolstertyget och sytt.
Storlek: 20 cm tvärs över.




                                     

                                 



Pris: 
Spishandduk 129 kr + frakt 48 kr
Grytlapp 59 kr + frakt 24 kr
Karott underlägg 79 kr + frakt 24 kr
Förvaringskorg 79 kr + frakt 48 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg