Tre små söta vinter änglar


Söta små änglar 

Dessa små har jag sytt upp till en som ville ha tre olika små vinter klädda änglar.
En ängel är klädd i linne kappa med päls (inte äkta) detaljer, korta byxor.
Den i mitten har mörk grå päls kappa och en kjol i mörk grått bomullstyg med volanger och ett par via byxor med spetskant.
Den tredje har en gosig tjocktröja, en beige kjol, korta byxor och blommiga tajts under,
På fötterna har dom alla varma och gosiga skor.
Dom har knäveck så att dom kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning.  
Dom är ca 30 cm höga.
Kroppen är sydd efter Tilda mönster Hantverk

Den här modellen kostar 400 kr + frakt 66 kr
Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg