Änglavingar i juteväv

 


Änglavingar 

 *shabby chic *

Jag har sytt änglavingarna i juteväv,
  jag sicksackade i hopp vingarna en bit in och fransat till kanterna. 
Har dekorerat dom med 
stryk på änglabild, 
upp hängning med jute snöre.  
Vingarna är stoppade med vadd.
Dom stora vingarna är ca 55 cm breda och 45 cm höga.
Dom  små är ca 30 cm  breda och ca 22 cm höga.


Den här modellen kostar 
Stora änglavingarna 250 kr + frakt 66 kr 
Skicka lätt spårbart med posten 
Små änglavingarna 150 kr + frakt 24 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg