Min senaste Tilda figur söta ren ängeln


Ängel ren

Han är ca 42 cm, tomte luvan är inte inräknad i måttet.

Han är sydd i bomullstyger.

Hornen och vita kanten på luvan är i vit fleece tyg.

Söta stövlarna är dekorerade med en smal vit virkad bomullsspets.

Han håller i en jul säck i juteväv med texten God Jul.

Bak till har han söta änglavingar med sidenband för upp hängning.



Tilda ren

Den  här modellen kostar 500 kr  + frakt 66 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg