Skridskor i juteväv


Skridskor i juteväv 

Skridskorna har jag sytt i juteväv med sömmen på utsidan så att dom får en gammal stil och stoppat dom med vadd.
Dekorerat med sidenband, spets, ängel berlock som jag har limmar fast, pärlor, 
en  dekoration i vit filt.
Skor snörningen med vitt sidenband.
Storlek : höjd 38 cm  med meden inräknad, 
med längden är 19 cm.



Pris: Ett par 289 kr + frakt 66 kr
Jag sam fraktar
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

  1. Thank you for your articles that you have shared with us. Hopefully you can give the article a good benefit to us. Miljövänlig handgjorda heminredning Sverige

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg