Vinter ängel i grå pälsad kappa med snöboll och skridskor




Vinter ängel
*Shabby chic*


Hon har en lurvig  kappa i grått pällstyg  (polyester).
På huvudet har hon en söt stickad röd mössa med en liten blomma med strass sten.
På händerna har hon söta små röda vantar även dom är dekorerade med en lite blomma och strass sten.
Hennes snöboll har jag sytt i vitt fleece tyg och stoppat med vadd.
Under kappan har hon en klänning i volang tyg, vita mamelucker dekorerade med spets ner till.
Röda benvärmare samma stickade tyg som mössan och vantarna. 
På fötterna har hon stövlar i samma tyg som kappan, 
dekorerad med vit virkad spets och blomma med strass sten som vantarna och mössan.
Hennes skridskor är gjorda av trä, som jag har målat och dekorerat med vitt sidenband och vitt pälls garn.
Hon  har knäveck, så att hon kan sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.

Sytt efter Tilda mönster och egen fantasi 😀





Den  här modellen kostar 600 kr  + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

  1. Very significant Information for us, I have think the representation of this Information is actually superb one. This is my first visit to your site. Täljsten ljushållare lampa och aromalampa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg