Ruff och Busan i sina färgglada fleece overaller med tass tryck som jag har sytt



Ruff och Busan 
Chinese crested dog

Har sytt upp  hund overaller med tass tryck.
Ruff och Busan gillar sina, dom är så varma och sköna.
Jätte sött lite grövre fleece tyg svart med tasstryck i olika färger.
Ruff och Busan fick olika färger på sina fram ärmar, så att jag lätt ser vems det är.
Dom jag säljer har jag samma tyg på hela overallen.
Ruff har storlek L på sig och Busan har storlek M.

Mått på Overall: Storlek: S
Rygg: 37 cm halsmudden är ej inräknad, Jag har sytt en kanal med band på rygg slutet som man kan dra i hopp rygg längden med ca 5 cm.
Bröst: 52 cm Hals 30 cm
Ben mått innerlängd fram 12 cm med mudden, bak 9 cm med mudd.

Mått på Overall: Storlek: M  
Rygg: 40 cm halsmudden är ej inräknad, Jag har sytt en kanal med band på rygg slutet som man kan dra i hopp rygg längden med ca 5 cm.
Bröst: 52 cm Hals 32 cm
Ben mått innerlängd fram 12 cm med mudden, bak 10 cm med mudd.
 
Mått på Overall: Storlek: L  
Rygg: 42 cm halsmudden är ej inräknad, Jag har sytt en kanal med band på rygg slutet som man kan dra i hopp rygg längden med ca 5 cm.
Bröst: 54 cm Hals 36 cm
Ben mått innerlängd fram 14 cm med mudden, bak 11 cm med mudd.

Den här modellen kostar : 170 kr + frakt 51 kr spårbart med posten.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där



Kommentarer

Populära inlägg