Sytt lite nya kuddfodral Shabby chic Pölkudde och 40 x 40 kudde


Kuddfodral i vitt 
shabby chic

Dom här fodralen har jag sytt i vitt bomullstyg,
dekorerade med vita virkade bomulls spetsar.
Pölkudde fodralet är 79 cm långt och 58 cm runt om.
Man kan rulla en 60 x 50 cm lätt stoppad kudde i.
Jag har sytt  kanaler i båda ändorna med vitt sidenband,
 för att dra i hopp kuddfodralet.
eller köpa inne kudde av mig.
Kudden blir ca 50 cm lång och 58 cm runt om med inne kudde i.
Kuddfodralet för 40 x 40 cm kudde har jag sytt lite mindre för att den ska passa fint till 40 x 40 inne kudde, 
den kan man också köpa av mig.
Jag har dekorerat fodralet med en ängel bild av sagenservett,
använt decoupage teknik när jag satt dit bilden.
Har sytt dit blixtlås längst ner på fodralet. 

Pris: Pölkudde fodral 210 + frakt 51 kr
40 x 40 Fodral 150 kr
Inne pölkudde 159 kr
Inne kudde 40 x 40 cm 60 kr.

Jag sam fraktar
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg