Spishanddukar och grytlappar med påskmotiv


Fint till påsk

Snart så kommer påsken :D
Då är det fint att dekorera köket med lite gult och kycklingar.
Sydda  i  gul vitt prickigt och hel gult  bomulls tyger,
Mellan foder i vit flease tyg. 
Värme isolerat material i grytlapp.
Jag har dekorerat med söta kycklingar (med decoupage teknik),  vit virkad bomulls spets 
och vit sidenrosett och pärlor.

Spishandduk i bomulls tyg.
 Dekorerade med söt påsk bild, vit virkad bomulls spets, vit sidenrosett och pärla.
 Överdelen har mellan foder i fleecetyg.
 Handduken är 55 cm lång och 45 cm bred.
 Överdelen är 25 cm bred och 22 cm lång.
 Kardborre band att stänga med när man fäster den på handtaget till ugnsluckan.


Grytlappen är 22 x 22 cm
 Inner foder i vit flease tyg.
 Värme isolerat material i.
 Sytt i bomulls tyger.
 Dekorerade med söt påsk bild, vit virkad bomulls spets, stor vit sidenrosett och pärla.
 Gul baksida i bomulls tyg.

Pris: 
Spishandduk 89 kr  + frakt 51 kr spårbart med posten.
Grytlapp 49 kr + frakt 26 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg