Spets prydda förvaringspåsar i vitt och rosa spets shabby chic

 

förvaringspåsar i vitt och rosa  spets shabby chic

Förvaringspåsarna har jag sytt i  vitt bomullstyg med ett  spetstyg över det vita tyget.

 I vitt och rosa spetstyger.

Storlek: 30 cm hög och 22 cm bred platt mått.

Dekorerat med en ros som jag gjort i samma spetstyg med en pärla mitt i rosen.

Dragsko så man kan dra i hopp påsen på båda sidor.

En förvaringspåse  kostar  129 kr + frakt 26 kr 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg