Mini Ängel vindspel, Fågel traskrona med tygremsor

Ängel vindspel,  Fågel traskrona med tygremsor

I helgen va jag  hos pyssel vännen och pysslade.

Det blev pyssel med tyg remsor och trä änglar och fåglar.

Blev jätte söta hängen att hänga upp nu på sommaren i  i trädgården eller inne,

dom är lika på båda sidor fint när dom snurrar i vinden.

Änglarna och fåglarna har jag målat med vit målarfärg.

Ängeln är 12 cm hög, bredd nertill där tygremsorna hänger 10 cm.

Jag har borrat så håll där jag har dragit igenom en tygremsa i varje hål.

Längsta remsorna är ca 30 cm långa när dom hänger på ängeln.

Dekorerade med en liten bling bling på bröstet och en silver färgad fin boll upptill vid upphängnings öglan.

Fågeln är ca 9 cm lång från stjärt till näbben,

den har spegel ögon.

Till fågeln gjorde jag en liten traskrona av järntråd som jag gjorde en rund ring av och sedan satt fast tygtrasor och vita virkade spetsar på ringen, 

Sydde fast en spets runt ringen när jag knutit fast alla tygremsor på den.

Dekorerade upp hängningen med pärlor.

 kostar styck: 129 kr + frakt 26 kr
Skicka med posten 
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg