Sytt några söta förvarings korgar och runda bordsunderlägg i rosa blommigt tyg

Söta rosa blommönstrade förvarings korgar och bordsunderlägg

Dessa har jag sytt i grövre bomullstyg.

Förvaringarna har jag mellanfoder vitt fleecetyg, innertyget är vitt bomullstyg.
Dekorerat med vit virkad bomulls spets och en söt ros som jag gjort av samma söta mönstrade tyget, spetstyg och en rosa pärla.
Man kan hänga upp den eller ha den stående, en liten upphängnings ögla i spets som runt förvaringen.
Förvaringen är : Höjd 20 cm bak och 11 cm fram, sidbredd 8 cm, fram bredd 12 cm.
Bordstablett / bordsunderlägget är sytt i samma söta tyg som förvaringen,
baksidan är i vitt fleece tyg.
Storleken är 32 cm tvärs över.


En förvaring kostar  79 kr + frakt 26 kr  med posten.
Två underlägg kostar 149 kr + frakt 26 kr.

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nöt


Kommentarer

Populära inlägg