Sytt vita handdukar med ängel applikation och spets


Handdukar med änglar

Sytt vita handdukar i frotté som jag dekorerat med en ängel applikation,
ängeln har jag klippt ut från ett bomullstyg.
 upptill och nertill har jag dekorerat handduken med vit virkad bomullsspets.
Längst upp har jag sytt dit en vit sidenrosett och en vit pärla.
Handduken är 30 x 50 cm.
100 % bomull

En handduk kostar  129 kr + frakt 26 kr  med posten.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nöt





Kommentarer

Populära inlägg