Necessärer i grövre blommiga bomullstyger rosa och blått


Blommiga necessärer rosa och blåa

Sytt necessärerna i grövre blommiga bomullstyger rosa och blått, 
har fodrat dom med blå vitt prickigt lite tunnare vaxduk, 
så man lätt ska kunna torka ur necessären.
Dom är 11 cm höga, 18 cm långa och 8 cm breda.
Har sytt dit handtag i båda änder.

En necessär kostar: 150 kr + frakt 26 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nöt








Kommentarer

Populära inlägg