Förvaringspåsar shabby chic

Förvaringspåsar shabby chic

 Har sytt  förvaringspåsar till  långa ljus och till värmeljus.

Dom  är sydda i vitt bomullstyg och  inne foder i tunnare vitt bomullstyg.

Dekorerad med en ängel bild \ ros bild och vita virkad bomulls spetsar.

Dras åt och stängs i hopp med ett vitt sidenband.

Storlek 33 x 14 cm, platt mått på påsen till långa ljus och storlek 30 x 16 till värme ljus.

Pris: 
Storlek 33 x 14 cm  89 kr
Storlek 30 x 16 cm 79 kr
 + frakt 26 kr med posten.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött
😇

Kommentarer

Populära inlägg