Grytlappar och grytvantar med små änglar i Tildatyg


Grytlappar och grytvantar med små änglar 

Tyget är beigegrått Tildatyg med små änglar i bomull.

 Grytvantarna har jag sytt upp i både till höger och vänster händer.

Baksidan är beige i lite grövre bomullstyg.

Jag har värme isolerat material grillfoder  och vit bordsfilt i polyester

 i grytlapp och vante.

Grytlappen är ca 22 x 22 cm och vanten är 28 cm lång och 17 cm bred upptill.






Grytlapp 59 kr + frakt 26 kr

Grytvante 79 kr + frakt 26 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  

kickioskarsson@hotmail.com

Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 

Kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik

www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera

kika gärna in där också

http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg