Midjeväskor i grönt och rosa blommigt


Midjeväskor i grönt och rosa blommigt

Väskorna har jag sytt i mönstrat bomullstyg.
Jag har strukit på vlieseline på alla delar,
så att väskan håller formen. 
Väskorna är ca 20 cm breda, 13 cm höga.
Bandet är reglerbart från ca 68 cm till 1 meter.

En midjeväska kostar 189 kr + frakt 58 kr spårbart med posten.

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött







Kommentarer

Populära inlägg