Glasögonfodral prickigt



Sytt ett sött mjuk glasögonfodral med vinyltryck vita glasögon.
Sytt i mönstrad bomullstyg röd med vita prickar.
Ett vitt band med röda hjärtan som håller locket på plats
och en lite ögla om man vill hänga upp fodralet.
Insidan är i vitt bomullstyg, mellan foder vitt fleecetyg.
Den är ca 18 cm höga och 8,5 cm bred.


Ett fodral   kostar 89 kr + frakt 18 kr med posten.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig. 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

Populära inlägg