Tilda ängel på ställning med ett hjärta i handen


Tilda ängel

Sytt en söt ängel med långt beige hår.
Hennes kläder är sydda i Tilda bomullstyger,
i rödmönstrade färger.
Runt halsen har hon ett halsband med ett metall hjärta med text 
*Made with love*
I handen håller hon i ett vitt  hjärta  med  blomm bild.
Baktill har hon stora vita änglavingar.
Hon står på en trä platta med rundstav.
Hon är 48 cm med ställningen.
Går att ta bort ställningen.
En som henne går att beställa.
Kostar 450 kr + frakt spårbart med posten 65 kr.

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där ockshttp://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg