Liten vinter Tilda ängel

 

Liten vinter Tilda ängel

Den här lilla ängeln är klädd vit fleece kappa med lite vit päls
( inte äkta päls) dekorationer  på kappan.
Hon har söta tajts i rosa mönstrat Tilda tyg,
 en söt bomulls kjol i två lager,
dekorerad  med vit virkad bomullsspets på fållarna.
På fötterna har hon varma och gosiga skor vita stövlar och liten pälls kant som på kappan.
Hon har knäveck så att hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning.  
Hon är ca 33 cm hög.
Kroppen är sydd efter Tilda mönster.


Den här modellen kostar 400 kr + frakt 58kr
Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg